ahudora Merhabalar ,1 ay sonra kzım 6 aylık olacak ve ek godaya başlayacağız, BLW yöntemi ile başlayacağım, bu yöntem ile başlayan var mı aranızda ? Neler yaşadınız ? Heyecanlıyım 😚
Mom9 ahudora tadımlar bittikten sonra başlamanız daha uygun olur 6aylıkken blw için çok küçük. Doktorlar 8.ayda öneriyo blwyi. Tabi doktorunuzda yönlendirir sizi
Sahreyldrm ahudora baştan başlayanlar da var ama bence 8. Ayı beklemek daha mantıklı. Doktorumuz öyle önerdi ben de 8. Ayı bekliyorum
Resulasafannesi ahudora 6 ayda nasıl bwl usulü yapacaksın ki sadece püre ve çorba yiyor kendi yiyemez çok ufak ben oğluma başladım ek gıdaya şuan püre yapıyorum kaşıkla kendim veriyorum onada kaşık veriyorum yemeğine batirmasina izin veriyorum agizina götürüyor yaliyor. Bugün ilk kez ev yapımı cici bebe verdim ve boğazında kalıyordu erken daha bunun için bwl usulü yemeği arastirmalisin
ahudora Aysegul1910 Mom9 Sahreyldrm blw Türkiye YouTube kanalında izlefiğüm kadarı ile ve kitaplarımda yazan;6-8 ay tadım dönemi olduğu için başlayabilirim diye düşündüm . Aya kadar sizler nasılsınız besleyeceksiniz peki?
Sahreyldrm ahudora çok çok nadir blendir kullaniyorum genelde çatalla eziyorum bı kez çorba yaptım o da süzgeçten geçirdim karpuz, dut, üzüm gibi yumuşak olanları küçük parça yapıp ağzına veriyorum çiğniyor gibi yapıp yutuyor yutamadigini tukuruyor meyve emziği çok kullanışlı oluyor bu dönemde onu çok kullaniyorum. Kendim mama kaşığıyla yediriyorum yemeklerini bazen elini atıyor izin veriyorum ağzına sürüyor kaşığı ağzına sokmaya çalışıyor 1 ay sonra blw ye başlarım inşallah 🙏
Mom9 ahudora benim kızım 10aylık 8.5aylıkken başladı yemeye. 8aya kadar kendim yedirdim zaten oyun oynamayla falan geçiyo ya da tutturamadığı için ağzını bazen büyük parçalar koparabiliyordu o yüzden sanırım biraz daha alışma süreci vermek gerekiyo
Birannebirogul Sızı üzmek istemem ama gerçekleri bilin diye diyorum 😊 bebeklerin ek gıdayı kabullenmesi zor oluyor tabi her bebek farklıdır ama belki 1 ay ağzına ne versem püskürttü oğlum. Diliyle itiyordu:) ama sonra alıştı ilk baslarsa yoğurt vs ben yedirdim biraz büyüdü. Kendisine verdim önüne koydum bı yandan da ben yediriyordum ama çünkü oyuna çeviriyorlar. Şuan 15 aylık çatal kullanmayı da öğrendi herşeyi yer ✳️ acele etmemenizi sakin olmanizi tavsiye ederim. Bol önlük edinin bide 😄 zamana yayın.. herşey güzel olacak. İştahı açık bir çocuk olur inşallah 🌼
Kubraezelmavi-88 ahudora bende ek gıdaya başlayalı 15 gün oldu. Mama kaşığıyla yediriyorum onunda önüne koyuyorum dağıtmak serbest😊 Alışkanlık olsun diye. Brn verdiğimde istwmiyor kaşığı elimden alıyor kendisi sokuyor ağzına😁öyle karışık takılıyoruz şimdi. Motor becerileri biraz daha gelişince oturur herşey.