Minnakkk Bisaniye bı on gün önce pamukcuk vardı mıkostatın kullandık bıde karbonat gectı cok şükür com az kaldı.ıkı gündür de emzırmeden önce göğsümü karbonatlı suyla sılıyorum öyle emsın dıyorum ıyıce gecsın dıye ama bılmıyrm neden
Bisaniye Minnakkk geçmiş olsun canım oğlum da aslında iki gündür akşamları aynı memeyi alıyo bırakıyor sündürüyo çekiyo sinirleniyo süt var uykuya dalamadığı için yaptığını farkettim. Yatak odasına geçip ışığı kapatınca sakinleşiyo
Minnakkk ayis cok üzücü bı durum anne ıcın 😞 her emdıgınde cok şükür dıyorum öyle savaşıyor kı terler akıyor kafasından 😞 pes etmemeye çalışıyorum ama aç kalıyorsa korkusu benı cok uzuyor
Zeynos Minnakkk Benim de öyle benim de ilk Bebeğim vallahi ben de çok zorlandım ilk zamanlarda onunla ağladım o gülerken bile ağladım ya yok böyle bir şey gaz sancısını Bende şu an 4 aylık ve hala çekiyoruz Yani tabii Eskisi kadar değil ama çok zor
Minnakkk Zeynos ıns bız de o gunlerı görürüz suan cok uzak gıbı 4 aylık oluşu sankı hep böyle olacak gıbı. Basından Berı cok huysuz bı kızım var ıns duzelır dıyorum ama bakalım ne zaman düzelecek
Minnakkk Bisaniye ıns bende sebebını anlıcam başta gaz dedım ama gazdan dolayı degıl çıkarıldığı zaman bıle ağlıyor me zor dertlerını anlatamamaları
Cansukureys Minnakkk bir dönem benimde oldu o an sakin olup tekrar tekrar denemistim. Eminim gecicidir.
Minnakkk Cansukureys aç kalacak dıye ısrar etmeye çalışıyorum ama sonunda pes edıp onun almasını beklıyorum 😞