aysegullerg Merhabalar, bebeğim 3 ay 25 günlük geçen haftaya kadar günde 4 kere falan kaka yapardı bir haftadır 2 günde bir defa yapıyor normal mi sadece emdiriyorum doyuyorda bir sıkıntısıda gözükmüyor
yigitinannesi06 aysegullerg anne sütü alan begeğin 10 güne kadar yapmaması çok normal benim bebeğimde 3 aylık önce günde 3 4 kere yapardı şimdş 2güne bir yapıyor normal yani korkulacak birşey yok😇
Selvaelyennn aysegullerg bende sormuştum doktoruma. Doktorda bir bebek on günde bir kerede kaka yapar. Bir günde on kerede kaka yapar dedi. Sıkıntı yapmayın dediiii.