Hamilelik esnasında ben B12 iğneleri oluyordum ama tabi şuan kızım 16 aylık yalnız iğne yerimde hafif beze oluşmuş yapılan yerde b12 iğnesini yaptırdığım bir seneyi geçmiştir ama iğne yerimde öyle bir beze oluşmuş şu süreçte bunun için hastanelere gitmek istemiyorum 😂
Başına böyle bişi gelen ve benzer durumda olan var mı :)