damla377 Meraba anneler sorum biraz saçma olacak ama kızım 3 aylık baba tarafı biraz kaş olarak bitişik kızımın gün ışığında falan kaşının Ortası baya var dökülür diyorlar da hiç dökülecek gibi de durmuyor bisey önerir misiniz doğal
Mom62636362 damla377 ellemeyin bebek daha ya kaşı olsa ne olur olmasa ne olur sanki. Eşimin amca kızı kıl yoğunluğu çok olan bir bebekmiş doğduğundan beri anası tüy dökücü ile alnındaki tüyleri falan alırmış. Çocuğun yüzünde o çocuksuluk yok oluyor bence, ne gerek varsa
Duygusalanne damla377 eğer büyüdüğünde aynı sorunu yaşarsa kızınız o zaman icabına bakar şimdiden tüylerini doğal yollarla almak mantıksız .
Duygusalanne Mom62636362 yok artık şaka . 😒😒benim kizinda bıyıkları var ne yapalım yani 😂büyüyünce bakar icabına
Duygusalanne Mom62636362 bencede çok anlamsız yani şimdiden ergenliğe hazırlar gibi sonuçta tüyleri kurutan bisiy yok alınca veya dökülünce yine cikicak eziyet gibi ya
Nltka Yani bebek o . Benim oğlumunda kaşı yok mikrobliding mi yaptırayım😂 cildine zarar verirsiniz takılmayın o kadar
Deletedmom276 damla377 sizin yine iyi 3 aylıkmış, arkadaşımın kızı 3 yaşında bacaklar kaşlar fena, kendisi eczacı olmasına rağmen “doğal” tek bir şey yaptı, akışına bırakmak gibi. 😘
Zeyno111 damla377 Bebeğe ne önerilebilir ki bebek yani akışına bırakın dökülen dökülür kalırsa da ileride rahatsız olursa bakar çaresine en kötü okul çağında bakarsınız 😅
Deletedmom_9857 damla377 bayağa saçma kılına tüyüne kurban olmanız gerek ne yok etmEsinden bahşediyorsnuz
Doruk12 damla377 3 aylık canım daha bebek, oğlumun kaşları sürekli şekil değiştirdi ortası da vardı döküldü zamanla takılma bence 😊 kalırsa da ilerde çaresi var yani
Ogullarinaasikanne damla377 zaten kız bebeğiniz alır büyüyünce ne gerek var ki şimdiden doğalda olsa ürün kullanmaya ki bende çatık kaşlıyım sizin deyiminizle bitişik kaşlıyım alıyorum aldırıyorum bir sakıncasıda olmadı tatlım tek derdin bu olsun inşallah 🤗