Mrb anneler tecrübelerinize ihtiyacım var kızım 16 aylık ve bikaç keredir onda farketttiğim bişey var çok sinirlendiğinde ağlarken kendini titretip gözünü yana kaydırıyor bilinci açık baygın falan olmuyor ama hafif titriyor bunu sinirindenmi yapıyor anlamıyorum
sizce bu nöbetmi böyle bir durum yaşayan varmı