Merhaba, çarşamba akşamı 14.5 aylık kızımla otobüsle antalyadan balıkesire gideceğiz. Yanımdaki koltuğu aldım kızım için. Annemle kardeşimde başka koltuklarda seyahat edecek. Merak ettiğim nelere dikkat etmeliyim? Bebeğimle ilk otobüs yolculuğumuz şehir içi bile binmedik daha önce. Arabamızda otokoltuğumuz, var onu acaba otobüse takabilir miyiz? Bilgisi olan, daha önce yolculuk yapan var mı?