nursocum Evinozdemir ![]([url=https://hizliresim.com/BJIU3h][img]https://i.hizliresim.com/BJIU3h.png[/img][/url]
nursocum Evinozdemir biz 700 e aldık 500 e bırakırım çok pratik kurtarıcı bi ürün oğlum şimdi kendi yatagında uyuyor diye satıyorum yoksa 1 yaşına kadar kullanırdım hiç bir sorunu yok
nursocum Song evet çok kullanışlı bi ürün ama bizde 2 -3 tane beşik olduğu için hiç kullanamadık o zaman hersey olsun diye aldık ama çok oldu 😂
Aseltos Aaaa ben de satıyorum. Neredeyse hiç kullanılmamıştır. İsteyen olursa resim atarım🙂 Chicco marka.