arkadaşlar merhaba oglum 4.5 aylık emziriyorum geçtigimiz günler de süt ve için de süt olan herşeye birde yumurtaya alerjisi çıktı şuan diyet yapıyorum bunlarla ilgili bu durum da olan annelerimiz den yeme ve icmeyle ilgili fikirlerinizi istiyorum. 🤗