Poncik77 Bugün doktor tavsiyesiyle biogai kullandık 10 dakika sonra fışkırarak kustu , acaba böyle bi sorun yaşayan oldu mu yoksa damla ile alakası olmayan bi durum mu ?
Neib Poncik77 bizde zinco gaz damlası kusma yapıyordu içtiğini çıkarıyordu 1 gün kestim baktım kusmuyor 2. Gün verdim yine kustu sonra tamamen kestim hiç vermedim kusması da kesildi doktoruna bi danış istersen
zeyzey29 Poncik77 o damladan degildir gazi vardir famlayida verdikdrn sonra gaziyla beraber anne sütü yada mama hangisini kullaniyosa onu çıkarmıştır benimde başıma geldi
MuMuBu Poncik77 damlalar her cocuga göre farklılık gösterebiliyor. nurse harveys i de deniyebilirsiniz biz cok memnun kaldık.
Bktuyg Damla ile alakası yoktur biz kullandık kusma sorunu olmadı fakat bebeğim kullandiktan sonra kakasını yapamadı onunla alakalı bı durumu mu bilmiyorum 😟
Zeyzeyuuuu Bktuyg Bktuyg olabilir bu damlayı kullanıp çok kaka yapamayan bebekler var anlamadım nasıl gaz damlasıysa kabız yapıyor zinco kullanın çok rahat edersiniz ben hep onu kullanıyorum
Bktuyg Zeyzeyuuuu kabızlık yaptığını bilmiyordum damladan suphelenmistim bende birde sinco deneyelim bakalım teşekürler canım 🙂
yemekseverdiyetsevmez Zeyzeyuuuu sizin bebeğiniz ne kadarlık ve kaç damla veriyorsunuz canım bizde yeni kullanmaya başladık
Zeyzeyuuuu Neib aaa oylemi bilmiyordum bende tavsiye ediyorum kusura bakmayın bence de bi doktora danışsın
Poncik77 zeyzey29 gazlı çok emzirdim sonra damla verdim altını temizlerken bi baktım ağızından resmen fışkırtarak kustu ilk kez böyle kustu normalde hep kusar reflüsü var zaten ilk kez kullandık deneyeyim bakalım kaç gün böyle olacak
Cerenece Poncik77 biz sab kullanıyoruz emmeden evvel diyor acaba siz ilacı nasıl kullanıyorsunuz? Emzirmeden sonra veriliyor ise kusma olabilir mi acaba? Kullanma talimatına bir bakın derim
Zeyzeyuuuu yemekseverdiyetsevmez 6 aylık iki aydan itibaren kullanıyoruz günde üç kere dorder damla bazen veriyorum bazen vermiyorum ama verdiğimde günde iki kez veriyorum dört beser damla çok rhaatlıyor kızım hemen gazını cıkarıyor gece de sancısı çok olduğumda damlatıyorum ağzına
YDE Poncik77 ben damlayla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Bende bebeğime kullandım uzun süre etrafımdaki arkadaşlarımda. Oldukça memnun kaldım. Bir kere olduysa ona denk gelmiş olabilir. Gözlemleyip ondan dolayı mı bir bakın. Sonrasında doktorunuza sorarsınız.
Deletedmom311 Kızlar bu damla gaz damlası degil probyotik yani yogurt gbi düşünün ,bagrsak hareketlerni düzenleyp güçlendryor kaka yapmasnı saglamak içn verlyor kakayı durdurcagnı sanmam kusma içn bşey dyemem nrmalde hç kusmuyor mu bebegnz
Zeybeybel Poncik77 bende kullanıyorum 23 günlük bebeğim. 5 günlükten beri kullanıyoruz. hiç kusmadı. Bence denk gelmiş.