Sabah uyaninca mama 2 saat sonra falan kahvalti yapiyoruz genelde yarim yumurta sarisi, keçiboynuzu ozu ile karistirdigim muz ve bebe biskuvisi, bir parca salatalik yani da kefir ya da ihlamur oglen corba cesitleri hergin degisik bisi yapmaya calisiyorum sonra ikindi vakti mama yiyor ondan sonra bazen meyve veriyorum ruya ogunu yapiyorum mamayla kapanis 😂 tabii hergun uymuyor bir eksik olabiliyor elden geldigince yapmaya calisiyoruz