Merhaba arkadaşlar,
Oğlum 20 aylık ve bu akşam üstü birden bire sol ayağının üstüne basamamaya başladı. Ayağa kalkıp birkaç adım attığı anda yere kapaklanıyor. Hareket ettirmede sorunu yok, sadece üzerine basamıyor.
Ayağını bir yere çarptığını görmedik, hiç ağlamadı da. Yakın zamanda bir enfeksiyon da geçirmedi. Bu tarz bir sorun yaşayanınız oldu mu aranızda?