Kizim 8 aylik oldu , atak haftasi da bitmek uzere.sabah 6 gibi beni emiyor geri uyuyor.sonrakilerde memeyi reddediyordu , 1 bucuk ay ayakta emzirdim memeden sogamasin diye , sonra o sekilde de reddetmeye basladi.en son sabah 6 haric sagip vermeye basladim ama yarim birakiyor icmiyor.doyup almamazlik yapmasin diye once sutunu verip sonra ek gidasini veriyorum ama yine de yarim birakiyor.ek gidaya süte gore daha hevesli ama onu da eskisi gibi degil sanki.birde bugün esimin halasi tarafindan sanki hic cabalamamisim da kizimi 6.ayinda kendi odasina cikarmisim onun tepkisini gosteriyormusa geldi konu iyicene kotu hissettim.halbuko 5.ayinda baslamisti meme reddi ne yaptiysam olmadi.sebebi ne hala cozemedim.