Merhaba arkadaşlar kızım 6,5 aylık, dün sabah 37,5 ateşle başladık ve gün içinde hep çıktı düştü ateşimiz dişten mi acaba diye bekledik ancak gece 39 a çıkınca acile götürdük, kan idrar ve gaita testi yapıldı gaitada Rota ve Adenomvirüs çıktı, ateşimiz 2 gündür düşmüyor bugün 38 altına inmedi, doktor sadece probiyotik verdi ateşi için calpol ve dolven kullanın 4 saatte bir dönüşümlü olarak dedi geçmezse fitil atın bolca sıvı verin emzir dedi. Kızım akşamdan beri çok huzursuz acaba kaç gün sürer bu durum, daha önce geçiren var mı? Bu arada aşı yaptırmamıştık ve kusmamız yok sadece ateş ve ishalimiz var