36 günlük kızım var. İlk zamanlar sütüm yetmediği için mama vermek zorunda kaldım ama emzirmeye de devam ettim. Beş on gün sonra sütüm artınca mamayı bıraktım. 2 900 doğmuştu 2 700 e düştü hastaneden çıkana kadar. Şimdi 36 günlük ve 4 kilo oldu. Doktor kilosu çok iyi dedi sadece anne sütü içiyo şimdi. Ama gazlı bi bebek ağlıyo gaz sıkıştırdıkça. Gel gör ki laf anlamayan akrabalar kızım ağladıkça tek söylediklri doymuyomu bu çocuk 😠😤laf anlatamıyorum artık. Doymasa çocuk kilo alırmı ya deli ediyolar insanı. Emziren bi anneye söylenmemesi gereken şeylerden biri ama kimse anlamıyo moral bozuyolar bol bol sizde de böyle insanlar var mı