Kaganpasa20 ya galiba bu ilk doğduğu günden bu yana kaynaklanan bi durum şimdi bebeklerimiz küçük olduğu için ilk 4 ay direk beşiğine koyup uyumasını bekleme bu durum olabilir mi desteksiz hiç sanmıyorum ... benim bebeğim 2.5 aylık emziriyorum mesela karnı doyuyor o sırada kendi gözlerini kapatıp geri çekiyor .. bende omuzuma alıp gazını çıkartıp yatağına yatırıyorum hemen ama ben ilk baştan bu yana öyle yaptım ... bi kundağı dene istersen benim ki kundaktan hiç hoşlanmıyor o yüzden yapamamıştım