Arkadaşlar.merhaba. Benim oğlum mukus ve kanli kaka süt alerjisi ben diyeteyim.4 aylık. 30 haziranda 4. Ay aşılarımız ve rota 2. Doz var. Burada okuduğum.kadari ile rota yapılmıyor ama beim çocuk doktoru hiç öyle bisey demedi. 30 haziranda eğer ben uyarmasam rotayı yapacak. Neden böyle doktor yaklaşımları farklı anlamadim