Elalis normal gibi aslinda uzerine cok kalin bir ortu ortme ilk aylarda vücut isisi cok dusuk oluyor bebeklerin bikac ay sonra normal tek parca giydirebilirsin tabi bulundugun sehirin sicakligini bilemem ben mardindeyim baya sicak oluyor burasi ama bebeginin bunaldigini anlarsin zaten hemen isilik olmaya basliyor terliyor sicak basinca eger oyle belirtiler yoksa iyi giydiriyorsun yoksa usumez okadar seye bu havalarda