Elif00 belki burada linclenicem ama bence mama verin. bebeğim 34 haftalık 2280 doğdu. İlk ay 3450 oldu, hiç mama vermedim. 4. Ayda sanırım mama önerdi doktor kilo alımı çok yavaştı. Çocuğa hiçbir mamayı yediremedim. Şimdi 10 aylık HALA mama iciremiyorim piyasadaki tüm mamaları denedik raporlu çıkan infatrini dahil. Sadece anne sütü alıyor onda da sütümün kalorisi mi az bilmiyorum ne yaptıysam kilo almadı. Şimdi 10 aylık 8 kilo ancak. Çok pişmanım bir daha çocuğum olsa sadece mamanin tadına alışsın diye hergun bir kere mama vericem diye yeminler ettim . 4.5 aylıkken ufak bir operasyon geçirdim ve çocuk resmen aç kaldı. Bebe bisküvisi pirinç unu bile denemiş o zaman annemle kayınvalidem, yememiş çok aglamislar çocuk aç diye. Mama zehir değil küçük doğmuş verin kendini toparlasin ben simdi çok üzülüyorum kilo boy geride diye. Diş doneminde falan zaten kilo veriyorlar… Keşke verseydim