incii ben meme+mama gidiyordum ilk doğduğunda.2saatte bir her emzirme üzerine 30cc içiriyordum.benim bebeğim iri doğduğu için hep iri gitti,ayda 1,5 kg falan alıyordu hep,boyu da ayına göre hep ilerdeydi.fazla bir kg alımı olsa doktorunuz uyarır zaten,hiç endişelenmeyin 😇