Merhaba arkadaslar. Yeni doğum yaptım. Kızım henüz 5 günlük. Ve dogdugundan beri vücudu ve yüzü isilik seklinde. Sıcak havalardan oluyo sanırım. Ustune tek kat giydirmeye dikkat ediyorum daha fazla olmasın diye. Hergün banyo da yaptırdık rahatlatmak için. Ama hafifliyo gibi görünse de geçmiyo. Bu durumu yasayıp çözüm bulanlarınız var mı? Napcağımı bilemedim yaa..