Yqmrclbb 3 boyutlu tomografi çekilip ağrının sebep olduğu bölgeye ilaç enjekte ediliyormuş. Manuel elle girip kemiği düzeltme gibi bir tedavide yapılabiliyormuş.
Ben şimdilik akışa bıraktım çünlü radyasyon ve ilaç almak istemiyorum. Sonrasında hala geçmez ve artarsa ozaman tedavi olacağım.
İstanbulda bu konuda uzman elif gürkan varmış ben ankaradayım. Onun ilaçsız hamileleri bile tedavi ettiği yzıyor internette, imkanınız varsa değerlendirilebilir