Kızlar 40 günlük bebeğim var. Anne sütü ile besleniyor kilo alımı boyu gelişimi gayet iyi dedi doktor hatta ilk başta mama vermiştik bıraktrdı 18 gğnlükken. Şimdi gece uykusu 9 30 gibi uyuyor 12ye doğru kalkıyor emiyor altını değiştirip gaz çıkarıp geri uyuyor 2 yada 2.30 arası uyanıyor emiyor altını değiştirip yatırıyorum derken 5e doğru kalkıyor ama o saatten sonra 20 dk yarım saat öyle uyuyup uyanıyor. Ama ağlama vs yok gaz varsa ya çıkarıyor kaka varsa ıkınıyor masaj felan yapıyorum çsaat 10 gibi uyuyor 1 saat bazen 2 saat vs saat 2 den sonra felan akşam 5 E kadar uyanık yani diyeceğim bazen 4 yada 5 saat uyanık kalabiliyor. İlla uyuması mı lazım sürekli bebeğin?? Sancısı ağrısı vs olsa ağlar kolik bebekte değil.