Mrb kızlar antalyada yaşıyorum hava bugün sıcaktı biraz yürüyüş yaptık 2 aylık oglum var onu bebek arabasına koydu 1 defa çukardım sadece resim çekmek için hep arabadaydı ebe geldik emzirdim agzından burnundan kustu sonra yarım saat sonra bidaha kustu böyle çökelek gibi çok korkuyorum