Tuanamm34 2 gün önce sezaryen doğum yaptım bebeğim çok şükür emiyor ama meme uçlarım mahvoldu acıyı bilen bilir emzirirken sanki bibere yatıyormusum gibi gold krem aldım işe yaramıyor bebeğimdede kırmızı sivsirinek ısırığı cıktı her yerinde bu normal mi?
Metehanmom Tuanamm34 ısırık gibi olanlar normal zamanla geçiyor bende başlarda acı oldu şuan sütüm fazla geliyor göğüs ucuna bez koyuyorum sütüm kendiliğinden aktığı icin öyle sürekli nemli kaldığı için çatlama olmadı acı yok çok şükür sende ucunu kendi sütünden sür istersen