Loran Merhaba kızlar 49 kg ile hamile kaldım 72 ile doğuma girdim.(sezaryen oldum)1 yaşında oğlum ve artık 50 kg yum ama göbeğim çok fazla var ne yapabilirm gören yine hamile sanıyor sporla gider mi acaba bide emzirdiğim için fazla yemek yiyorum
ikizerkekannesi Loran bende şurda bekliyim 8.5 aylık oldular ikizlerim insanlar 3. Kalmış diye dalga geçiyor😅 kilo sorunum yok sadece göbek var öyle olunca daha dikkat çekiyor
Bilgehan Loran 54 le hamile kaldım. 49 a düştüm. Göbek maşallah beş aylık gibi. Ben de bilmiyorum valla
Mom8 Loran evde yapılan göbek eritme egzersizleri var. Telefonunuza indirip günlük 20 dk çalışın 30 günlük programlar var çok işe yarıyor
HnfHm Allah Allah ya baya kilo vermişsiniz göbek gitmiyor mu ki 😢 hayallerim yıkıldı ben de 4 ay önce doğum yaptım hafif bi göbeğim var kilo verince o da gidecek sanıyordum oysaki 😢
Loran HnfHm bence kişiye bağlı benim zaten hep biraz bi ayva göbeğim vardı ama şimdi ayvadan da büyük sporla geçer mi bide yemeğime dikkat etsem hiç dikkat etmiyorum
Oslemozguuum Bilgehan şimdi tak yine faydasını görürsün incelten korse var memnun kalanlar oluyor dene bence
Oslemozguuum Bilgehan şimdi tak yine faydasını görürsün incelten korse var memnun kalanlar oluyor dene bence
Oslemozguuum Bilgehan yamuna korse filan herkes kullanıyor canım düzenli kullanırsan faydalı olur bence
Oslemozguuum HnfHm medikal den aldım doğum sonrası korsesi diyerek acıtmıyor rahat kullanışlı ben doğumun ertesi günü kullanmaya başladım
Biricik00 Loran eğer göbek ve çevresinde yırtık çoksa o göbek biraz zor gidiyor. YouTube de chloe ting var sarkık göbekler için egzersizleri var onları öneririm bende uyguluyorum ve gercekten etkisi oluyor düzenli yapınca
Ozanazli Loran canım ben gobek gdermı bişi dyemem ama göbek kalmasn dye korse kıllanıom 17 gün oldu doğum yapalı