Ozge-aman göbek bağı düştükten sonra(12 günlükken düşmüştü) her akşam saat 7 buçuk 8 gibi yıkadık, uyku rutini de oluşturmak için. Bütün hurafelerden haberdar olan annem buna hakim değilmiş herhalde, hiç itiraz etmemişti :) bir sakıncası olacağını sanmam. Uyku öncesi çok güzel bir rahatlama oluyor hatta bebek için.