Zeys ay zaman ne çabuk geçmiş 🤗 memnun oldum sizi burda gördüğüme,doğumunuzun güzel geçmesine memnun kalmanıza sevindim 😊 kızım 1 yaşına bastı ,biz 5 gün kontrolünden itibaren ahmet kamalıya gittk tekden de. Çok memnunuz. Telefonla ulaşabiliyoruz sürekli. Bu zamana kadar nokta atışı teşhisleriyle her hastalığında başlangıçta yakalayıp ilerlemeden tedavisini yaptı