Busragungor
doktorunuza bunun için danışın . Bebeğinizin kilosunda herhangi bi düşüklük yok ise 1.5 ay daha bekleyin tadım içim 5,5 aylıkken minik tadımlar deneyin sonra zaten ek FIFA’ya başlıyorsunuz. Biz bugün tam 3 aylığız kontrolde doktorumuzun söylediği bir ay daha eksiksiz anne sütü . Önümüz de ki ay kilosuna bakacağım ona göre ek Bişeylere geçip geçmemeye karar veririz dedi. 🤷♀️ Ek bişey den kasıt da sanırsam mama dan bence bahsetti. Öyle gıda dan değil. 🤷♀️