Oğlum 10 aylık 1 erken doğdu 2.300 kiloyla suan kilosu 7.400 doktorlar normal olduğunu söylesede kafama takılıyor ek gıdaları cok guzel yiyor fazlasiyla ne denediysem kilo alımını sağlayamadım anne sütünü 1 ay oldu keseli 2. Gebelik durumu oldugu icin tecrübeli Annelere sormak istedim lutfen ne yapabilirim önerileriniz var mi ? Teşekkür ederim