Papatya99 Kızlar 10 gündür doğum yaptım bebeğim 6 gündür enfeksiyondan yoğunbakımda kalıyor ziyaret yasağı var 6 gündür hiç göremedim çok üzülüyorum ağlıyorum sürekli başına gelen varmı bebeğime bişey olur mu korkusundan kafayı yiycem çok özledim oğlumu 😭
Seda_123 Papatya99 Geçmiş olsun canım bizde geçirdik idrar yolu enfeksiyonu ama bebeğim 4 aylıktı antibiyotik kullandık 10 gün geçti çok şükür 5 aylık olduk tekrarlamaz inşallah hastanede kalması daha iyi canım merak etme hemen iyileşir zaten tekrarlayan bişey bu yapacak biseyimiz yok bu konuda ne kadar dikkat etsekte tekrarlayabiliyor
Papatya99 Seda_123 peki bu rislikli bir durum mu yoksa normal hastalık gıbı mı siz nasıl atlattınız süreci
Papatya99 Aymiram yok canım 5 günlükken işitme testine götürdüm sarılık diyip apar topar aldılar sonra enfeksiyon var bir kaç gün daha bizimle dediler sanırım anne karnında enfeksiyon kapmış
Seda_123 Papatya99 Normal hastalık gibi canım korkulacak bişey yok ateş yaptı bize bide kakasını çişini yaparken ağlıyordu doktor yanma yapar demişti antibiyotik verince 2 güne iyileşti 10.gün tekrar idrar tahlili verdik enfeksiyon kalmamıştı
Papatya99 Seda_123 bizde sarılıkta var sizde oldu mu sarılık oğlum 5 gündür damardan tedavi görüyor geçmiştir inşallah çok korkuyorum
asya13 Aynı durumdayız kardeşim 🙏😢 seni çok iyi anlıyorum bekleyip duadan başka birşey gelmiyor elden ki
Habibe08 Benim oglumda bir aylikken gecirdi 10 gun hastanede yattik gecti sukur bidahada tekrarlamadi oglum 15 aylik korkmayin bisey olmaz kucuk oldugu için yogun bakimda yatiyodur buyuk oldumu hastanede bile yatirmiyolarmis duyduğum kadariyla yani
Papatya99 Habibe08 sarılığı ’da var oda baya yüksekti bugün 10 günlük oldu bebeğim 6 gündür yoğunbakımında ilk çocuğum hiçbir bilgim yok bu tür şeylerle çok korkuyorum o yüzden çokta özlüyorum😭
yavrusununannesii Habibe08 bizde yatıyoruz şimdi hastanede enfeksiyondn nasıl geçti sizin birde sünnet iyi geliyorms sanırım
Tortilla_ Papatya99 sıkma canını. Bizde 1 aylıkken geçirdik 1 hafta antibiyotik kullandık geçti. Hastanede kalmasına da üzülme daha çabuk atlatır. Kalıcı bir sorun da teşkil etmiyor. Sadece tekrarlanma durumu var. Sadece daha dikkat edilmesi lazım
Papatya99 Tortilla_ çok sağol canım günlerdir ağlıyorum hep eşimde çok üzülüyor bu halime çok zor bir doğum oldu oğlumu da alınca iyice bozuldu moralim beraberinde sarılıkta var onunda tedavisi yapılıyor
ecemakca Tortilla_ 1 aylık bebeğe ağızdan mi verdiniz antibiyotik benim oğlum da iki aylık ağızdan olmaz diyolarda
Tortilla_ Papatya99 üzülme desem de aklın evladinda. Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde çıkacak inşallah. Bol bol duanı et bende ediyorm. Yıpratma kendini 💕
Habibe08 Papatya99 uzulmeyin bisey olmaz Allahin izniyle daha cabuk toparlar yogun bakimda cok iyi bakiyolar merak etmeyin benim oglumda.yatti iki kez sorun olmadi şükür bide hem sariligi gecer hem.enfeksiyonu bidaha sorun yasamazsiniz ozlersiniz evet ama iyiligi icin hep boyle dusunerek teselli edin kendinizi
Papatya99 Tortilla_ dediğin gıbı elde değil gerçekten anne olmak bir başkaymış rabbim herkesin yavrusunu bağışlasın herkese💙