Ssd ben de geçen sene yaz başında doğum yaptım. 4 ve 5. ayları Ekim Kasım’a denk geldi. O zamanlarda bile hastaneye gittiğimiz oldu. Mevsim geçişlerinde gaz olur, yetişkinlerde de oluyor demişlerdi. Röntgen çekildi. Bebeğin karnında gazdan boşluk kalmamış. O kadar beter durumdaydı. Sen de yaşarsın muhtemelen. Sürekli masaj yap ve karnıyla ayaklarını sıcak tut.