Benimoykum Ysmnbt92 çok geçmiş olsun aman çocuklarda olmasın da biz bı şekilde ilaç vs idare ediyoruz
Ayberen Benimoykum Anladım canım bana astım spreyi verdi doktor akciğer filminden sonra ama alerjiden olduğunu düşünüyorum bende tekrar gidicem doktora
Benimoykum Ayberen bende alerjik astım var sadece ama astım farklı işte bende ona cevirsin istemiyorum çok geçmiş olsun size de 🙏
Ayberen Benimoykum teşekkür ederim doktor astım da demedi doktor da biraz ilgisizdi sanırım sadece daraldigimda rahatlarsın diye sprey verdi size de geçmiş olsun bu arada