SevcanEbrar Çok şekerli bir tadı var ve içerken kokuyor diye tuhafıma gidiyordu zor içiyordum ta ki soda ile karıştırana kadar. Tadı kola gibi oldu gayet kolay içebildim. Az önce de meyve suyu ile karıştırıp içtim o da çok güzel oldu. Meyve suyunda da şeker var diyenler olacaktır ama içmek için iyi bir alternetif diye düşündüm. Bir deneyin bakalım ne olacak 😇
Gonul_celen SevcanEbrar Malta’na içebilirsin promalt fazla şekerli ama maltana çok daha güzel o da çok işe yarıyor
Nnzhktt SevcanEbrar boza yla pomaltın içeriğinin aynı olduğunu söyledi bi arkadaşım doğru mudur bilmiyorum ama boza müthiş süt yapiyo en azından bende öyle 🤦♀️🤗 çok şükür