Bebegim sadece anne sütü alıyor ilk doğduğundan beri çok emmek istiyen Bi çocuk degildi ama 4.ay’a girdigimizden beri zorla emziriyorum bazen hiç emmiyor aç duruyor doktor istah arttırıcı damla verdi ama yavaş yavaş ek gıdaya başlaya bilirsin dedi. Başına böyle bişey gelen varmı. Hangı gıdayla başladınız bu ayda.