Aldığım ürünler yanlış beden geldi. Ürünler elime ulaşmadan sistem otomatik tamamladı alışverişi. Kullanıcıyla konuştuğumda ürünlerin büyük olduğunu söyledi. Ne iptal ne iade hiç bir şey yapılamadı. Her gün şikayet kaydı oluşturdum onları da sildiler. İnstagramdan yazdım beni engellediler. Böyle saçma site görmedim.