Yagmur1 Puanlarımla şampuan almıştım 14 iş günü yazıyor ama 23 gün oldu hala ses soluk yok insanları kandırıyorlar sanırım 3 5 kuruş için hiç yakıştıramadım primaya
Ebruea Yagmur1 ben aldım banada bir hayli geç geldi. 30 gün olduğunda uygulamanın iletişiminden yazdım geri dönüş yaptı bilgilendirdiler. Kargodaymış yazdığımda
Mom567 Yagmur1 ben henüz biriktiriyorum almadım birşey ama zaten açıklama da da yazıyor geç gelebilir diyr
Koza Seramsera bezlerin, ıslak mendillerin üzerinde kod var. Primanin uygulamasını indirip, o kodları okutuyorsunuz
Yagmur1 Seramsera primanın ürünlerinden aldığınızda fişi çekip atıyorsunuz puan birikiyor hediyeler var puanın hangisine yetiyorsa onu seçip alıyorsunuz
Seramsera Yagmur1 ayy inanmıyorum şuana kadar nasıl bilmiyordum bunu ya hem kızımda kullandım hemde oğlumda kullanıyorum
Seramsera Yagmur1 indirdim tüh ya iki gün önceki fişide çöpe attım daha öncekiler gibi birde sadece fişin resmi yetermi yoksa başka bilgilerde gereklimi bezin üstündeki kod olmuyor demi