Gmznzalbrls-1820 Kızlar sezeryan sonrası gaz ve kabızlık sıkıntosı yaşayan oldu mu 20 gün olduk zorlanıyorum
264100 Gmznzalbrls-1820 merhaba bol su için komposto çorba sulu şeyler tüketin sezeryan sonrası iyi gelmişti bana 🎈
Ayseygmr Gmznzalbrls-1820 canim bende 25 gun oldu sezeryan olali doktorum bana kabizlik icin duphalac surup yazdi eve geldim sadece bir kaşık içtim 1 saaat sonra wc yw cktm aşırı rahatldm o gun bugundur hic kabiz olmadm cok rahatım. Sizde alin kullann yada doktorunuza soyleyin oyle kullanin
Sessizlik20 Evet 40 gun oldu gaz da var kabızlıkta . Zeytın yagı İçiyorum yeterli mıktarda bı kasık falan.
Sessizlik20 Gmznzalbrls-1820 yok kullanmadım ilaç emzirme doneminde pek acil durum yoksa onerilmiyor .zeytın yagı hosaf su sıvı tuketımıne dıkkat edersenız vucud toparlar hemen kendını
Melooo Bende aynı sorunu yaşadım sabah aç karnına zeytin yağı içtim iyi geldi zamanla bagırsaklar düzene giriyor