Dadalove Alyaaas Merhaba. Ilk doğduğunda sarılık riski varken sütüm az geliyor diye hem anne sütü hem Humana mama kullandık, 400 gr kutu bitirdik. Bebeğim gayet güzel aldı ve anormal bir gaz sorunu yaşamadık.