4 aylık kızım 3 gündür bu şekilde kabarcıklar çıkıp sönüyor. Uykuda tamamen kayboluyor gibi hareket halinde oluyor gibi. Var mı başına gelen. Anne sütüyle besleniyor. Bugüne kadar yediğimden farklı birşey yemedim. Anlayamadık. Doktora da gitmek istemiyorum malum durumlardan. Doktorumuzla telefondan görüştüm yediklerine dikkat et dedi ama benim içim içimi yiyor yine de