Kızlar 5ay oldu doğum yapalı. Son 1aydır saçlarım inanılmaz dökülüyor🤦♀️ Duşta ayrı, tararken ayrı, kuruturken ayrı.. sürekli dökülüyor. Doğum doktoru hormonel normaldir, sonra geçer dedi ama geçmesini beklersem kel kalıcam heralde 🙄🤭 dermatoloğa gidicem şu pandemi biraz daha geçince. Sizin böyle sorunlarınız oldu mu? Sonrasında nasıl önlem aldınız acaba? Uzun zamandır şampuanım aynı acaba onu değiştirmekle mi başlasam işe dedim önce. Hamileyken kullandığım B12, Demir haplarım vardı onlara mı devam etsem, Bilemedim 😞