Benim oğlumda sadece mamayla besleniyor bazen iki saatte bazen 3 saate 90 cc mama yiyor . Gece 10 gibi mama yiyip uyur gece 3 veya 4 arası bazen o uyanır bazen uyanmaz ben Uykusunda veririm mama . Sonra sabahta 7 gibi uyanır . Öpüşür koklaşırız yarım saat takılır sonra 10 a kadar uyur 12 gibi her gün banyo yaptırırım uzun öğlen uykusuna yatar 3 4 e kadar uyur . Ana kucağında salıncakta takılır sonra 6 ya kadar yine uyur 6 dan 9 a kadar bida Uyumaz gece uykusuna geçene kadar . 5900 kilosu 61 cm boyu . Gülücüklü bir çocuk . Çoğu zaman ellerini inceliyor ve müzik dinlemeyi seviyor kuş sesleri favorimiz su şırıltısında da uyur