Arzum okka minio kullandım kesinlikle tavsiye etmiyorum , eğer turk kahvesi her gün içmem o kadar tiryaki değilim makine yapsın ben uğraşmayayım köpüğü de çok önemli değil diyorsanız alabilirsiniz arzumu. Suan Karaca hüp hatır kullanıyorum çok memnunum , inanılmaz bir köpüğü var ve kıvamlı kopuk yapıyor arzumun köpüğü de olsa biraz daha suluydu ve daha az kopuktu ve dört fincan varsa mutlaka ikisine çok az kopuk kalıyordu Karaca da böyle bi problem yok dört fincanda fazla fazla kopuk oluyor lezzet olarakta çok güzel ikisini karşılaştırdığım zaman kesinlikle Karaca hüp hatır.