morsevenanne Selam kızlar odamızı ayıracağız bebek telsizi almak istiyorum ancak hangi marka nasıl bişey alacağıma karar veremedim tavsiye edebileceğiniz var mıdır ?
esra0474 morsevenanne biz switel kullanıyoruz. Görüntülü almak istemedim, radyasyona maruz kalsın istemiyorum olabildiğince.
MS-01 morsevenanne bende yeni bebevo almıştım kameralı çok güzel gece görüşü falan evim küçük ama odasına alışsın diye aldım
Oflu61 Avent öneririm . Ama ben olsam oda için kamera alırım hem ses hem görüntü alabilirsiniz kalkmadan
ozgurkus Mom4 bende düşünüyorum bu markayı ama sanırım bebeğin telsizi hep şarjda olmak zorunda doğru mu