Evlatkokusu234 Bizimki Yasına giricek bir hafta sonra mama sandalyesine yada yürüteçine koyuyorum beni izliyo anca öyle yoksa çığlıgı basıyo çok günah ama başla çarem yok. Onun dışında ya akşamları dus alırım yada evde biri varsa o bakar duş alırım öyle uyuyan bi çocukta değil uyutuyorum arkamı dönüyorum uyanıyo beni göremeyince çok ağlıyo sanki dayak yiyomuş gibi