Alygkc Mrb Bir yere çarpıp çarpmadıgımızı sordular ve çok şiştiği için menenjitten şüphelendiler testler yapıldı ve ben çarptımmı çarpmadımmı tam hatırlamadıgım için MR çekildi bir şey çıkmadı bizde çok şükür. Ama bıngıldagı kapanana kadar her ağladıgında şişiyordu sürekli çok aşırı şişerse götürüyordum doktora onun dışında kendiliğinde iniyordu aglaması geçince. Ama direk menenjitten şüpheleniyorlar oda beyninde kalıcı hasar bırakıyor cocugun dikkat edilmesi lazım gerçekten geçmiş olsun.