Beş dikişim vardı suni sancıyla normal doğum yaptım kuyruk sökümüm çok ağırdı oturup kalkarken kırıldı mı dıye düşünüyodum bir hftaya düzeldi dikişlerim geç düştü hala sızlar 🥲bebişim gelmemekte israr etti 😅 sürekli muayene ettiler çok ıkınmıştım çatala sürekli çıktım ondan kaynaklı zor elbet ama sonrasında kendi ihtiyaçlarınızı bebeğinizin ihtiyaçlarını karşılayabiliyosunuz