TalentedMom Merhaba; Sütüm yetersiz olduğu için hem emziriyorum hem de mama veriyorum.Bebeğim 4 aylık Emzirme ve mama verilme arası ne kadar olmalı ben mama veriyorum 2 ya da 3 saat sonra emziriyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
AlyaaSu TalentedMom bebekten bebeğe değişiyor canım bende senin gibi hem meme hem mama olarak yapmıştım ama benim kızım 125 CC içerken kendinden 1 ay büyük kuzeni 30 CC’yle doyuyordu saatlere gelince uykuda bile olsa acıkınca uyanıyordu 2 saatte bir veriyordum mamayı gecede hep emiyordu
Cihangirmoms TalentedMom benim bebeğim de dört aylık ilk önce emziriyorum peşine mamasını veriyorum bir daha 3 saat sonra bazen geçiyor da aynı şekil yapıyorum
Cihangirmoms TalentedMom evet doktorumuz öyle dedi mamadan önce mutlaka ilk emzir dedi tabi o 3 saat içinde emmek isteyince emiyor mamayı 3 saatten önce vermiyorum
Kizimmmmm TalentedMom emziriyorum arkasına mama veriyorum. Mama aralığı hep 3 saat ama. Aralarda da istedikçe emziriyorum.
TalentedMom Kizimmmmm bana doktor Sırayla yap dedi bir sefer emzir bir sefer mama ver hem emzir hem arkasından mama ver demedi
ElifEslem TalentedMom bende emziriyom eğer az emdiyse peşine 30 yada 60 cc mama veriyom emmesi iyi olduğunda vermiyom gündür 2 saatte bir gecede 3 4 saatte bir emziriyom sütüm olmadığında tabi mama cc artırıyorum
TalentedMom ElifEslem benim sütüm azaldı doktor bana 90 cc ver dedi 4 aylık kilosu 5600 boyu 64 zayıf dedi ondan
ElifEslem TalentedMom banada öyle dedi 90 sınra 120 dedi ama içmiyor ki zaten reflüsü de var çok içiröryede korkuyom kusar diye bende az az sık veryom
Eladuygu 2 bucuk aylık bebeğim 4 saatte bir acıkıyor uykuda da almıyor genelde .bu durumu yaşayan var mı hem sağıp süt veriyorum hem mama ama mamayı cok az alıyor alerjık mama kullanıyoruz