Yamac_duygu06 Merhaba anneler bebeğim doğduğunda ağlarken ağzı sağ tarafa kayıyordu doğum esnasında olmuş kasları esnek olduğu için geçer dediler ama çok az kaldı başına gelen var mı acaba