Mum22 Nasil yapilio bu boncuk agda ilk defa duydum bende kuafore gidemiyorum ve orama agda yapamiyorum kendi basima , eldivene dayanamam suan bu agdayi nasil eriticez faln bi anlatirmisin bende alayim.
Balyanakbal Mum22 canım ben çok önceden makinesini almıştım hem kartuş ısıtıcı hem de boncuk ya da kalıp agdayi ısıtmak için yeri var onu kullanicam ama cezvede su ısıtıp içine başka bir kap oturtup bu kabın içine de agdayi koyuyorlar diye de okumuştum
delibirhatun Balyanakbal ben kullanıyorum ağda Yapmayı beceremeyen biri olarak gayet kolay 😂 bacaklar için sesu ısıtıcı agdasi pembe renk kullanıyorum baya alıyor bi daha sürmeye gerek yok boncuk agda da bi seferde baya temizliyor vivetten memnundum ama can acitiyordu yinede tekrar onu almayı düşünüyorum agiss yeşil aldım 1 haftada çıkarıyor 🤦🏻♀️
Balyanakbal delibirhatun ben de daha alamadım kararsız kaldım ama vivet alicam galiba evet onu ben de kullandım hemen çıktı ağda dediğin geç çıkmalı 😁